Voor ouders

All-Inn Verspreidingen is een familiebedrijf met oog voor de mensen die er werken. De organisatie bestaat sinds 1 mei 1985 en heeft inmiddels heel wat ervaring in het begeleiden van jongeren in hun (eerste) bijbaan. Onze enthousiaste medewerkers van de bezorgadministratie zijn ook bereikbaar wanneer uw zoon of dochter vragen heeft.

Als ouder/verzorger krijgt u ook te maken met het baantje van uw zoon/dochter. De folders worden thuis afgeleverd en spaardoelen moeten in goede banen worden geleid. Deze weg naar verantwoordelijkheid is niet voor elk kind even gemakkelijk, wij waarderen het daarom zeer dat u meedenkt, meehelpt en/of meekijkt.

Algemene bezorgersinformatie

Bij aanname wordt door de medewerker van de bezorgadministratie uitgelegd wat je kunt verwachten. Daarna ontvangen jullie per mail ook nog een bezorgers handleiding waar alles nog een keer in vermeld staat. U of uw kind kan bij vragen natuurlijk altijd bellen of mailen met onze bezorgadministratie op 0571-274137. Uw kind krijgt bij indiensttreding de nodige documenten om hem/haar van alle informatie te voorzien die bij bezorging van huis-aan-huiskranten komt kijken.

Belangrijk: 

  • Elke bezorger ontvangt informatie over het bezorgen en het laatste nieuws. Bijvoorbeeld over extra folderpakketten of andere wijzigingen.
  • Elke bezorger ontvangt de `Bezorgershandleiding!‘. Dit is een startgids waarin wij de bezorger en zijn/haar ouders/verzorgers aan de hand nemen in de wereld van de huis-aan-huis verspreiding.
  • Elke bezorger wordt elke maand rond de 15e van de maand voorafgaand uitbetaald op zijn/haar bankrekening. Wekelijks ontvangt elke bezorger een bezorgbon, hierop is af te lezen welke items bezorgd dienen te worden en wat de weekvergoeding. Op de bankrekening is te zien welke weken zijn uitbetaald.
  • Wanneer je net begint met bezorgen gaat alles nog wat minder snel, daar hebben wij begrip voor. Er mag op de afgesproken dag of dagen gelopen worden tot 21.00 uur.
  • Mocht uw kind een keer niet kunnen bezorgen door vakantie of ziekte, dan verwachten wij dat hij of zij zelf een vervanger regelt. Wanneer dit niet lukt kan hij of zij dit melden op deze website of telefonisch doorgeven aan onze bezorgadministratie op 0571-274137.